May the force be with you

dinsdag, december 26, 2006

A Trip to Italy: day 5

Onze nacht was goed maar oh zo vreselijk koud.

Een heerlijk ontbijtje wederom om de dag goed te starten.

Aangezien kerstdag een feestdag is en de Paus zijn ding deed besloten we een wandeling te doen langs de verschillende fonteinen van Rome. Het werd de ideale manier om de stad beter te leren kennen.

Eindelijk nog is de smaak van Burger King in de mond.

Oh ja, aan de Trevifontein de lekkerste Italiaan tot nu toe gezien: Iedereen stond de fontein te fotograferen, wij de Italiaan, :-).

Moe maar voldaan trokken we naar ons bedje.

10 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Alle dan een commentaartje . Ben 2kilo bij dankzij die 1400 calorieen verbruikt tijdens 2 6-gangenmenu's in minder dan 24 uur .
Pe da zijn kosten aan die frak (lees de lekkerste local is voor S) Foto's van de haarkleur en de lekkere Italo zijn een noodzaak op dien blog. Tot dan staak ik met typen . Merry X-mas en nen dikke knuffel!

10:59 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

verwachtte al straffe verhalen maar de trip naar rome deed het hem. zeg saartje soms moet je naar de motor kijken en die ligt niet onder de auto.
heb zelfs het nieuws opgenomen omdat ik er bijna zeker van was dat ik jullie op tv gezien heb, saartje met een bruin hoedje??
nog een fijne kerst en ik zal jullie belevenissen met plezier volgen. dikke kus van mama en de rest.

11:30 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hey! Ook voor jullie een zalig kerstfeest, en een spetterend nieuwjaar! Heb jullie blog al beetje doorgelezen en kmoet zeggen: het ziet er wel chill uit (buiten die kleine probleempjes maar die maken het reizen juist plezant! Allez, achteraf toch:) Ge moogt ook altijd fotos nemen van lekkere italiaanse grieten hé, ipv oude gebouwen. Met het weer heb je alleszins toch geluk! Hier alles ok, ben gisteren naar Illusion geweest: het was CARAT REUNION, kben om 9u in bed gesukkeld <-) Was goe,ma blijkbaar beetje te veel gezopen want ik herinner mij er maar bitter weinig van... Nouja. Take care, pieter brengt Sarah levend mee terug en toedeloe. Lander

11:34 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

thuisfront hoevenen
dag zoon en saartje zalig kerstfeest van ons allen en zeker van je broertje .volgens mij beleven jullie de tijd van jullie leven. geniet er nog van en wees voorzichtig,

groetjes mama raf en een dikke knuffel voor beide van siemen

1:25 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

dag schatjes, eerst en vooral wens ik jullie een zalig kerstfeest. mijn excuses voor de late reactie op de blog, maar ik heb geen internet als ik niet op de bureau ben! remeber?

En nu ik er wel ben, ik heb net het heugelijke nieuws gekregen dat het offerfeest een dag vervroegd wordt, zaterdag ipv zondag dus! geweldig hoor, nu zit ik hier te stressen omdat er nog niemand opneemt en ik vrees dat de turken pas zondag gaan willen slachten... trubles in paradise! Kerstfeestje van zaterdag zal ik dan maar verzetten dus??? Enfin, ga net iets meer aan oudejaaravond hebben, dat is het goede nieuws!

En eva heeft gelijk, ge kunt hier wel over schoon italianen liggen leuteren maar we willen meegenieten! Kom op, delen die foto's!

take care x

12:54 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hey Annelies ;
knufje

11:48 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

hei eva
knuffeltje terug!
hoe ist afgelopen? komen jullie naar de smoutpot zondag?
x

2:17 a.m.  
Blogger laura laura said...

ok ok eindelijk gelukt met mijn pc-kennis
dit is al de derde keer of zo dat ik het probeer
dus voor de zoveelste keer ne zalige kerst die voorbij is en een nieuwjaar voor plezier....
ik zou zeggen saartje rij zo door met die auto, want niemand rijdt zo relax als saartje, 's morgens 's middags 's avonds en 's nachts...
vergeet gene pannatone te kopen bij de feestdagen ...; Italiaanse traditie picobello
greetz

6:39 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

dat is goe da, zitten wij hier allemaal als zot te mailen, komt er nix meer terug van jullie... handen vol????
sjoekes, arrivideci, tot in 2007, want ik ga ni meer op de site geraken!
denk zaterdag eens aan mij en de arme schaapjes!
x

7:23 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

alles kids? omdat jullie lekker in het zonnetje en ruben hopelijk in de sneeuw gaat zitten hou ik het lekker knus binnen, ben aan het verven, boekenrek . veel werk zeker als je het 3 keer moet verven.
wacht vol ongeduld op het verder verloop van de vakantie, een foto mag ook.
nog fijne dagen en tot 2007.
dikke knuffel, mama

8:41 a.m.  

Een reactie posten

<< Home