May the force be with you

zondag, januari 07, 2007

Beter een goeie buur dan .....

een verre vriend!

Zo luidt een beroemd Vlaams gezegde. En dat was ook op mijn flatje van toepassing. Ik had eigenlijk de beste onderbuur die je maar kon inbeelden. Een 80 jarige doofstomme alleenstaande man. Ik mocht luid muziek spelen, feestjes geven tot in de late uurtjes, ... Nooit heeft die man klachten gehad. Hij hielp me zelfs wanneer ik zonder sleutel voor de deur stond sukkelend met men kerstboom.

Maar wat blijkt bij mijn thuiskomst uit Italiƫ. De goede oude man is bij zijn dochter gaan wonen!

Bijgevolg staat het appartementje hieronder te huur. Dus Dames en Heren, wie nog iets zoekt en tegen wat lawaaihinder kan, grijp U kans vooraleer ik af te rekenen krijg met een iets minder vedraagzamere onderbuur.

Het gaat je goed onderbuur!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik zou zeggen; ik verhuis...maar mijn app is groter! We zullen de nieuwe buur ineens inwijden met een feestje ter ere van zijn/haar verhuis? Dan moeten ze wel zwijgen!

Terug aant werk, beuh! Maar ik heb een kadootje gekregen (they love me!!!) en de grijs duif is er niet! Joehoe!

12:51 a.m.  

Een reactie posten

<< Home