May the force be with you

zaterdag, februari 10, 2007

Ode aan het stoofvlees

Frietjes met stoofvlees en een dubbele portie tartaar bij frituur Richard! Er bestaat geen betere combinatie! Dacht ik ....

Tot ik een enkele weken geleden bij miss kitch (asa sarah) ging eten. Zij serveerde mij daar zelfgemaakt stoofvlees met frietjes. Het stoofvlees had een zoete smaak die ik nog nooit had ervaren! Een delicatesse! Het geheim van de saus: 13 ingrediënten!!! Ik heb er reeds één ontdekt: curry ketchup. De andere 12 blijven geheim tot nu toe, :-)

Deze week terug gaan eten en ze smaakte nog beter!

Leve het stoofvlees! leve S!

Thanks

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Merci sjoe!

Het recept blijft geheim, maar ge zijt altijd welkom in kitchie kitch kitchen resto!

xxx

7:36 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

goed zo, eindelijk nog eens nieuws,miss kicth kom je dit binnenkort eens in Hoevenen maken,
siemen lust misschien daarna vlees
wie weet, en zoon natuurlijk kom
je dan mee en weer van dat ongelooflijk stoofvlees.
Liefs mama

10:33 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik wil oooooooooooooooooooooook stoefvlees !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En ik verwacht binnen de week een invitatie !!!!!!!!!!!!!!!! Rara wie ben ik ???????????????????????
Anonymous

12:02 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Bij deze is de anonieme snoeper uitgenodigd. Ha! Cool, een blind date!

Siemen, lieve schat, ik eet alleen maar vleesje als ik het zelf maak! Ik beloof dat ik een keertje zal binnenspringen...in ruil voor de scampi's van de mama!

Dikke knuffel

12:26 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hey Pieter,

Je halfzusje hier!!
Uwe GSM heeft mij net opgebeld om te zeggen dat je hem verloren bent en dat hij op u wacht!!
Ik wist ni hoe ik u op een andere manier dan deze kon bereiken, dus laat je mij iets weten dat ik het adres kan doorspelen waar die op je wacht?

groetjes Nathalie
0498/35.07.94

10:33 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

hey miss Kitch,
je mag raden wie ik ben ...
but don't be to dissapointed.
I smell like vanilla and almonds and I'm fond of dogs and backrubs.
Veel plezier op je date vrijdag
xje voor Pi en jezelf

1:30 p.m.  

Een reactie posten

<< Home